Friday, February 15, 2013

Ayam kfc datang waktu tidur

 Alhamdulillah..
Assalamualikum..

Selamat pagi... pagi lagi ke.haha. hai cuti-cuti ni susahlah pula nak bangun pagi.. ajie tadi lepas solat subuh duduk kejap.. lepas tu baring-baring,, terus je tak sedar, dalam pukul 11 tadi baru terjaga, itu pun sebab kawan buka pintu bilik. dia balik bawa kfc..hehe.. ajak makan sekali.. ha apa lagi,, dengan tak mandi,, basuh muka je,,terus terjah..

rezeki jangan ditolak..bala jangan dicari..hehe. cuba kita jadi orang yang berfikir sejenak..

 

Berfikir Sesaat Lebih Baik Beribadah Setahun dan Tujuh Puluh Tahun

tanpa kita minta rezeki Allah yang maha pemurah itu sentiasa datang tanpa dijanka. Bertapa murahnya rahmat Allah tu, bertapa sayangnya Allah itu pada kita.. pada hal hati ini masih belum mencintai Allah dengan sepenuhnya.. Allahu akbar.. bertapa lemahnya diri ini.. Tuhan.. Kerana kelemahanku..Aku tidak dapat lagi mencintaimu..Tapi tidak benci..Walaupun begitu,,Jangan pula engkau tidak mencintai aku.. Aku cuba mencintaiMu tuhan..Tapi belum menjadi kenyataan lagi..

Moga kita jadi orang yang bersyukur sekecil apapun nikmat Allah.. ya Allah ampunkan kami jika setiap nikmat yang engkau berikan sekecil apa pun kepada kami.. lalu kami gunakan nikmat itu untuk bermaksiat kepadaMu..

No comments:

Post a Comment